På Børnesporet har alle skoleelever igennem 2 uger fået serveret gratis skolemad. TAK til Erhvervsgruppen, som har iværksat dette.
Tak til vores Støtteforening – til vores købmand – til Aktiv Faster for økonomisk at sponsorere 10 HELT FANTASTISK gode måltider for alle skolebørn.
Sidst men ikke mindst TAK til de mange frivillige, der hjalp med servering og opvask. I fortjener alle et stort skulderklap.
Vi har spurgt eleverne, om de kunne tænke sig at fortsætte med skolemad. Hertil svarer de et højt og rungende JA. Her får I et udpluk af elevernes begrundelser:
– Fordi det er hyggeligt, og det smager godt, og jeg elsker det
– Fordi at det er lækkert
– Det smager bedre
– Fordi…- det er godt nok godt!
– Det er hyggeligere end af have madpakke med
– Fordi vi får forskelligt mad
– Fordi så kan vi måske smage noget nyt hver dag og få god suppe
– Fordi vi får det samme, og det er hyggeligt
– Det kunne være dejligt at få hver dag
– Fordi det er hyggeligt og fordi så får man frisk mad i stedet for noget, der bare har ligget i madpakken i lang tid
– For så behøver man ikke smøre madpakke
– Fordi det er godt, og så spiser alle noget
