Hoppepuden ved skolen er nu næsten færdigetableret, det bliver SÅ GODT!
Vi har i hvert fald en flok elever, der glæder sig rigtig meget.
Vi er derfor klar til at holde indvielse fredag d. 1/10 kl. 15:00.
Her vil vi klippe ”den røde snor”, – og efter den officielle ”åbning” er der fri leg – og forhåbentlig godt vejr, så vi kan nyde et let traktement, mens vi betragter de glade, hoppende børn!
Mvh. Fasters Børn

