Siden vi fik vores kirkehus i Faster har vi haft en foredragsrække i efteråret. Til at lyse op i en mørk tid.
Men hvad ville der ske, om vi så at sige samlede foredragene og skabte nogle intense dage? Stadig med de samme tanker om noget lokalt, vedkommende og i det gyldne snit mellem kirke og kultur, sogn og folk?
Det er baggrunden for, at vi i år laver en minisommerhøjskole. Ligesom forsommerens sol bringer lys og varme, sådan vil vi i fællesskab lade os varme og oplyse af foredrag og oplevelser.
Højskolen strækker sig over 3 dage. Hver dag begynder med morgensang i kirken og morgenkaffe. Formiddagene er dedikeret til foredrag og efter en frokost, står den på udflugt, hvor vi kører afsted i private biler.
Alle dagene starter kl. 9.00 og dagene slutter omkring kl. 15.00.
Husk tilmelding, se folder ved købmand og aktivitetshuset.
